27. február 2017 · Teréz anya hatása a film- és reklámiparra bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva · Kategória: Szórakozás · Címkék:

Teréz anya

Kalkuttai Szent Teréz az egyik legmeghatározóbb példája az önfeláldozó életmódnak. Teréz anya igazán fiatalon, 18 éves korában eldöntötte, hogy Indiába megy majd missziós nővérnek. Elhatározását meg is valósította és nagyon sokáig Kalkuttában élt, ahol a helybéli iskolában tanított. Azonban nem tartotta igazságosnak, hogy egy ilyen felső pozícióból segítsen a szegényeken és az éhezőkön. Ebből az indíttatásból költözött a kalkuttai nyomortelepre és életének hátralevő részét itt élte le.

87 évesen hunyt el, halálakor az indiai kormány háromnapos gyászt rendelt el, annak ellenére, hogy nem keresztény országról beszélünk. Ebből is kitűnik, hogy Teréz anya mekkora befolyással volt a körülötte levőkre. Már életében is, de halála után még jobban kezdett kialakulni körülötte egyfajta kultusz. Szentté avatása után pedig már egyenesen rajongás kezdett megvalósulni az őt tisztelő emberek részéről, amit a film- és reklámgyártók ki is használtak. Rengeteg Teréz anya életét és munkásságát feldolgozó multimédiás termékről beszélhetünk.

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás